28 April - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Teun Swinkels - WaarBenJij.nu 28 April - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Teun Swinkels - WaarBenJij.nu

28 April

Door: Teun Swinkels

Blijf op de hoogte en volg Teun

28 April 2015 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Vandaag zijn we naar het huisje van Elle gegaan om te helpen in de crèche en om wat dingen te repareren. We lieten Sara en Charlotte achter bij de kinderen in de crèche (nadat we eindelijk het huisje hadden gevonden) en gingen we naar de lokale bouwmarkt om de spullen te kopen. Voordat we dat konden doen doen, moesten we eerst nog even meten hoe groot de deur was die we nodig hadden. Na nog een uur zoeken naar het andere huisje bleek het een standaardmaat te zijn en de enige die ze verkochten. We reden naar de bouwmarkt en kochten 2 deuren en nog wat andere dingen. We dropten de deuren bij het andere huisje en reden naar het eerste huisje. Hier repareerden we een gordijn, een kraan, wat lampen, de zijkant van een wasmachine en nog wat kleinere dingen. We reden nog een keer naar de bouwmarkt voor wat kleinere dingen en er stond een bewaker met een machinegeweer. Ook werd mijn tas doorzocht toen ik de winkel uit wou lopen. Nadat alles klaar was reden we terug naar het huis van Peter en Daphne.

P.S. Ik realiseer me net dat deze verslagen in het Engels moeten, dat zal ik vanaf nu doen en als het nodig is vertaal ik die die ik al gemaakt heb.

Tags: Bouwmarkt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Teun

Ik ga 3 weken naar Zuid-Afrika voor mijn EIO activiteit.

Actief sinds 20 April 2015
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 6514

Voorgaande reizen:

24 April 2015 - 09 Mei 2015

EIO Zuid Afrika

Landen bezocht: